deathdevil
Legacy Member
Hey,
Ik zou graag delen van een String binnen een JTextArea of een JTextField in Bold type krijgen..
Heb wat zitten zoeken op google, en vind niet echt veel mogelijkheden hiervoor..Integendeel, sommige reacties menen dat dit onmogelijk is..
Iemand die hier meer van weet?
bedankt alvast,
ciao
Ik zou graag delen van een String binnen een JTextArea of een JTextField in Bold type krijgen..
Heb wat zitten zoeken op google, en vind niet echt veel mogelijkheden hiervoor..Integendeel, sommige reacties menen dat dit onmogelijk is..
Iemand die hier meer van weet?
bedankt alvast,
ciao

