de jerre
Legacy Member
Hey,
tijdens het opmaken van m'n kwam ik iets raars tegen in IE, nl. dat wanneer ik een tekst als titel wil opmaken en positioneren en daarvoor position gebruik, dat deze tekst gewoon verdwijnt.
Ondersteunt IE dit simpelweg niet, of is er iets anders mis ?
site op: Stereo Alcohol
Grtz,
Jeroen
P.S.: Kan iemand me vertellen waarom in FF bepaalde pagina's (de shows o.a.) een beetje naar boven schuiven ?
tijdens het opmaken van m'n kwam ik iets raars tegen in IE, nl. dat wanneer ik een tekst als titel wil opmaken en positioneren en daarvoor position gebruik, dat deze tekst gewoon verdwijnt.
Ondersteunt IE dit simpelweg niet, of is er iets anders mis ?
site op: Stereo Alcohol
Grtz,
Jeroen
P.S.: Kan iemand me vertellen waarom in FF bepaalde pagina's (de shows o.a.) een beetje naar boven schuiven ?

