Archief - INFO: wedstrijd > Psp wallpapers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrCelle

Legacy Member
Hey kunstenaars;

ik had eerst deze thread in het handheld/psp board geplaatst, maar er zijn daar blijkbaar geen mensen die wallpapers willen of kunnen maken ... :sad:

daarom plaats ik dit eens hier, bij de kunstenaars er valt een prijs mee te winnen.

-
-

Elke week zal er een wallpaper worden uitgekozen als: paper van de week die een mooi appart plaatsje krijgen incl. de naam van de creator.
Ook is een grotere host besteld en domein om jullie nog meer ruimte aan te bieden, ... en wie weet wat brengt de toekomst ons nog allemaal ... .

website: http://www.pspapers.trmsclan.be (onderaan staat een banner klik daar op en je kan je registreren voor je eigen ruimte ...)

PRIJS:

Om te vieren dat de website online is geef ik een prijs weg!
Als 'jou' psp wallpaper tegen eind November het meest op gestemd is ontvang je een: 'psp silicone cover'! (nadien is het mogelijk dat er nog georganizeerd worden)

Uploaden die handel ... :niceone:


Ik hoop écht dat er hier volk is die hun kunstjes bovenhalen zodat de mensen jullie werkjes kunnen downloaden voor hun psp ...

greets

LunchBox

Legacy Member
INFO prefix, aangepast.

Elke week zal er een wallpaper worden uitgekozen als: paper van de maand
ge gaat dus in'n paar weken alle wallpaper-of-the-month's vastleggen voor de komende 50 jaar?

MrCelle

Legacy Member
LunchBox zei:
INFO prefix, aangepast.


ge gaat dus in'n paar weken alle wallpaper-of-the-month's vastleggen voor de komende 50 jaar?

elke week ééntje ...

thx voor de tittel ...

MrCelle

Legacy Member
EoS^ zei:
ikwilmeer dan 5 uppen ,maar dat luktmeniet :s

dat zou kunnen dat je al aan je 1mb gratis ruimte zit, ik zal dit wijzigen naar 2mb ...

update: ziezo 2mb

EoS^

Legacy Member
Disk quota exceeded

You have a space quota of 1024K, your files currently use 940K, adding this file would make you exceed your quota.

Floyd

Legacy Member
LunchBox zei:
ge gaat dus in'n paar weken alle wallpaper-of-the-month's vastleggen voor de komende 50 jaar?
haha idd absurd :)

En zou je niet beter een PSP weggeven of zo :) Je moet er al eentje hebben en dan nog geïnteresseerd zijn in een stukje plastic om eroverheen te trekken om iets aan die prijs te hebben! ;)

MrCelle

Legacy Member
Floyd zei:
haha idd absurd :)

En zou je niet beter een PSP weggeven of zo :) Je moet er al eentje hebben en dan nog geïnteresseerd zijn in een stukje plastic om eroverheen te trekken om iets aan die prijs te hebben! ;)

waar gaat het heen hé in deze tijd, die prijs komt uit eigen zak ... wie het kleine niet ... de rest ken je :tongue:

:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan