orez
Legacy Member
Mijn beste webdevverkes & designerkes.
Ja ik leef nog voor diegene die eventueel zouden twijfelen
Nu, ik weet dat ik het hier wat "in de steek" heb gelaten, en dat ik een lange afwezigheid gekend heb. Maar daarover zijn er natuurlijk ook redenen.
Ik ben namelijk serieus in de problemen geraakt familiaal, geschieden ouders, vader kom ik al helemaal niet meer mee overeen, ook in onmin geraakt met mijn moeder. Via gerechterlijke procedures is er redelijk veel op mijn nek terecht gekomen, zoals onderhoudsgeld dat moest terugbetaald worden, enzovoort...
Hierdoor ben ik dus ook verplicht moeten verhuizen omdat een gewone leefsituatie onmogelijk is, door de gerechterlijke procedures zijn we dan ook in een negatieve spiraal terechtgekomen waardoor het financieel enorm moeilijk was (nog steeds is) voor mij. Waardoor dus geen internet connectie in nieuwe woonst en nog zoveel meer....
Momenteel probeer ik op welke manier dan ook zoveel mogelijk geld in te zamelen, zelfs de kleinste opdrachtjes neem ik aan, of verkoop van zaken die mij dicht bij het hart liggen (Turntables enzo...). Hulp is altijd welkom
ja ok dit hoor hier niet en trek mijn plan wel
hehe
Nu gaat alles al een stukje beter en zal ik hier opnieuw meer vertoeven en jullie van dienst zijn, weliswaar nu niet als moderator, maar kom..
Ik wil mij ook nog eens verontschuldigen voor alle omstandigheden, ook zeker tegenover servi & bRahms, maar nu ben ik dus terug, en sta in de mate van het mogelijke opnieuw tot jullie dienst.
Greetz jullie orezje
P.S. iemand die weet van een openstaande webdesign vacature, of iemand die mij hier mss werk kan aanbieden is altijd welkom om mij op de hoogte te houden via PM, aangezien ik momenteel ook werkzoekend ben, ik zou alvast alle tips appreciëren, regio West-Vlaanderen / Gent
Ja ik leef nog voor diegene die eventueel zouden twijfelen

Nu, ik weet dat ik het hier wat "in de steek" heb gelaten, en dat ik een lange afwezigheid gekend heb. Maar daarover zijn er natuurlijk ook redenen.
Ik ben namelijk serieus in de problemen geraakt familiaal, geschieden ouders, vader kom ik al helemaal niet meer mee overeen, ook in onmin geraakt met mijn moeder. Via gerechterlijke procedures is er redelijk veel op mijn nek terecht gekomen, zoals onderhoudsgeld dat moest terugbetaald worden, enzovoort...
Hierdoor ben ik dus ook verplicht moeten verhuizen omdat een gewone leefsituatie onmogelijk is, door de gerechterlijke procedures zijn we dan ook in een negatieve spiraal terechtgekomen waardoor het financieel enorm moeilijk was (nog steeds is) voor mij. Waardoor dus geen internet connectie in nieuwe woonst en nog zoveel meer....
Momenteel probeer ik op welke manier dan ook zoveel mogelijk geld in te zamelen, zelfs de kleinste opdrachtjes neem ik aan, of verkoop van zaken die mij dicht bij het hart liggen (Turntables enzo...). Hulp is altijd welkom
ja ok dit hoor hier niet en trek mijn plan wel
heheNu gaat alles al een stukje beter en zal ik hier opnieuw meer vertoeven en jullie van dienst zijn, weliswaar nu niet als moderator, maar kom..

Ik wil mij ook nog eens verontschuldigen voor alle omstandigheden, ook zeker tegenover servi & bRahms, maar nu ben ik dus terug, en sta in de mate van het mogelijke opnieuw tot jullie dienst.
Greetz jullie orezje

P.S. iemand die weet van een openstaande webdesign vacature, of iemand die mij hier mss werk kan aanbieden is altijd welkom om mij op de hoogte te houden via PM, aangezien ik momenteel ook werkzoekend ben, ik zou alvast alle tips appreciëren, regio West-Vlaanderen / Gent
