Archief - INFO: Verontschuldiging tegenover community + redens afwezigheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
Mijn beste webdevverkes & designerkes.

Ja ik leef nog voor diegene die eventueel zouden twijfelen ;)
Nu, ik weet dat ik het hier wat "in de steek" heb gelaten, en dat ik een lange afwezigheid gekend heb. Maar daarover zijn er natuurlijk ook redenen.

Ik ben namelijk serieus in de problemen geraakt familiaal, geschieden ouders, vader kom ik al helemaal niet meer mee overeen, ook in onmin geraakt met mijn moeder. Via gerechterlijke procedures is er redelijk veel op mijn nek terecht gekomen, zoals onderhoudsgeld dat moest terugbetaald worden, enzovoort...

Hierdoor ben ik dus ook verplicht moeten verhuizen omdat een gewone leefsituatie onmogelijk is, door de gerechterlijke procedures zijn we dan ook in een negatieve spiraal terechtgekomen waardoor het financieel enorm moeilijk was (nog steeds is) voor mij. Waardoor dus geen internet connectie in nieuwe woonst en nog zoveel meer....

Momenteel probeer ik op welke manier dan ook zoveel mogelijk geld in te zamelen, zelfs de kleinste opdrachtjes neem ik aan, of verkoop van zaken die mij dicht bij het hart liggen (Turntables enzo...). Hulp is altijd welkom :p ja ok dit hoor hier niet en trek mijn plan wel ;) hehe

Nu gaat alles al een stukje beter en zal ik hier opnieuw meer vertoeven en jullie van dienst zijn, weliswaar nu niet als moderator, maar kom.. :)

Ik wil mij ook nog eens verontschuldigen voor alle omstandigheden, ook zeker tegenover servi & bRahms, maar nu ben ik dus terug, en sta in de mate van het mogelijke opnieuw tot jullie dienst.

Greetz jullie orezje :p

P.S. iemand die weet van een openstaande webdesign vacature, of iemand die mij hier mss werk kan aanbieden is altijd welkom om mij op de hoogte te houden via PM, aangezien ik momenteel ook werkzoekend ben, ik zou alvast alle tips appreciëren, regio West-Vlaanderen / Gent

Xavez

Legacy Member
Welcome back. Je bent ons geen uitleg verschuldigd, eigenlijk :). Wat er in jouw leven gebeurt is jouw zaak, niet die van ons. Maar toch: veel sterkte, veel succes. Ik ben er van overtuigd dat je er wel uit geraakt!

Schaarbakkes

Legacy Member
sjiek da ge da durft online zetten allemaal,
maar ik raad het aan niet zoveel persoonlijke zaken te melden...
succes alvast

Bram

Legacy Member
altijd vurt, zo situaties. ik hoop da ge der een beetje bovenop geraakt, en alsek nog eens vacatures zie, zallek u zeker iets laten weten!

0n3Liner

Legacy Member
orez, wij hebben opt werk denk ik nog wel iemand nodig... woon je in de buurt van antwerpen?

XA4

Legacy Member
0n3Liner zei:
orez, wij hebben opt werk denk ik nog wel iemand nodig... woon je in de buurt van antwerpen?
orez
Member
Geregistreerd op: 17 juli 2002
Locatie: Brugge

Maar voor een aantrekkelijk aanbod ziet hij dat misschien zitten om aan de goede kant (:p) van de Kennedy-tunnel te komen wonen... ;)

@ Orez
Welcome back!
Zorg dat je snel terug alles in orde hebt.

WHiSPy

Legacy Member
Ik post hier niet vaak meer, maar voor jou maak 'k een uitzondering. ;)

Welkom terug. Ik denk niet dat er hier iemand u verwijten moet maken over uw persoonlijke situatie, dus op dat vlak hoef je je niet teveel zorgen te maken. In ieder geval sterkte. Ik zit niet meer in het specifieke kleine opdrachtjes-wereldje, dus op dat vlak vrees 'k dat 'k je niet ga kunnen helpen. :(

PoMpElSiEn

Legacy Member
moest je het nog niet gedaan hebben
check zeker en vast eens creativeskills website, staan wel enkele vacatures regio gent

voor de rest WB :)

KoenDK

Legacy Member
nu begrijp ik uw frustraties, bedankt voor de uitleg
it all makes sense now

welcome back!

orez

Legacy Member
0n3Liner zei:
orez, wij hebben opt werk denk ik nog wel iemand nodig... woon je in de buurt van antwerpen?

Als gij mij ne bedrijfswagen regelt geen enkel probleem ;)

Creativeskills ben ik ook aan het uitchecken momenteel, en heb misschien nog een aantal mogelijkheden.

Hopelijk vind ik snel iets :)

0n3Liner

Legacy Member
moest je php kennen dan weet ik wel iets waar je een bedrijfswagen mogelijk kan krijgen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan