Erinyes
Legacy Member
Ik wil even laten weten dat er recent een wedstrijd is bekendgemaakt door Kinepolis. De prijs is misschien niet om over naar huis te schrijven, maar het geeft misschien wel naambekendheid, en dat is belangrijker 
Voor inschrijving en reglement, klik hier.

Voor inschrijving en reglement, klik hier.
Ben je student hoger onderwijs? Hou je van film en ben je creatief aangelegd? Dan is deze wedstrijd echt op je lijf geschreven! Het principe is eenvoudig: maak een filmaffiche samen met je school, je studentenclub of je studentenkring*. Laat je inspireren door je favoriete film en plaats de bekende fles van Coca-Cola in handen van de grootste sterren van het witte doek. Illustraties, foto's, collages, karikaturen...alles kan!
*De inschrijvingen worden afgesloten op 24/04/06. Publieke stemming van 01/05/06 tem 15/05/06.

