MrO
Legacy Member
Voor diegenen die het nog niet zouden weten, HTML 5 is door W3C aangenomen en zal de volgende HTML standaard worden.
Om te vermijden dat er weer een Nederlander met de zoveelste goede domeinnaam gaat lopen om er onzin op te zetten (bijvoorbeeld www.html5.nl) heb ik html5.be geregistreerd.
Nu heb ik ook wel de verantwoordelijkheid hier iets deftig mee te doen.
Kan jij goed HTML en wil je hieraan meewerken? PM me met wat je kan/wil doen.
Tnx!
Om te vermijden dat er weer een Nederlander met de zoveelste goede domeinnaam gaat lopen om er onzin op te zetten (bijvoorbeeld www.html5.nl) heb ik html5.be geregistreerd.
Nu heb ik ook wel de verantwoordelijkheid hier iets deftig mee te doen.
Kan jij goed HTML en wil je hieraan meewerken? PM me met wat je kan/wil doen.
Tnx!
).
misschien kan je direct html4.be registreren voordat daar iemand mee lopen is
Contains all the info you need imo :/. Bundelen van informatie op één site = zinloos imo. Nog meer als je zelf niet weet waar je mee bezig bent?