Nuja, was maar een grapje hoor Freaky 7.
Nu, op zich vind ik het een vreemde layout, de frontpage wordt compleet geminimaliseerd? Alle opties verdwijnen door dit ontwerp. (Niet dat ik ook maar één van die opties ooit bekeken heb maar anderen waarschijnlijk wel.)
De profielpagina's zijn mooi maar misschien was kakigroen een betere keuze geweest in plaats van het nogal felle.. wit.
Categoriesselector is nice.
Nuja, een echt beeld kan je er nog niet van vormen want de meeste pagina's zijn gewoon nog maar de oude met een nieuw kleurenprofiel en ik ben er van overtuigd dat ze die nog gaan aanpassen.