LunchBox
Legacy Member
Als onderdeel van de "professionaliseringsweken" op de campus (soort van mini-thesis), moest ik een vergelijkende studie maken van de render-engines Brazil en Vray. Voor de geïnteresseerden: (de pdf is met Adobe Indesign gelayout)
http://www.showme.be/guides/brazil-vs-vray/vergelijkende-study.pdf
Waarom "INFO" en geen "CHECK", wel omdat het al lang voor de jury gepresenteerd is.. kwou't maar in de groep gooien voor als er iemand ooit de afweging zou maken. Meeste dingen vind je ook op de resp. websites terug dus niet veel nieuws onder de zon.
Moest iemand die Brazil-documentatie willen, mail gerust. Voor die van Vray kan je online terecht: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/
http://www.showme.be/guides/brazil-vs-vray/vergelijkende-study.pdf
Waarom "INFO" en geen "CHECK", wel omdat het al lang voor de jury gepresenteerd is.. kwou't maar in de groep gooien voor als er iemand ooit de afweging zou maken. Meeste dingen vind je ook op de resp. websites terug dus niet veel nieuws onder de zon.
Moest iemand die Brazil-documentatie willen, mail gerust. Voor die van Vray kan je online terecht: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/
