Babs
Legacy Member
Hey
De laatste tijd is mijn panda (zie avatar
) mijn soort van trademark, en dus wou ik die graag gebruiken voor op mijn toekomstige portfolio.
Om mijn eigen kunnen maar eens te testen, besloot ik Illustrator nog eens te openen na een jaartje stilte
Dit is het origineel
Dit is het resultaat
Het enigste waar ik nog echt niet tevreden over ben zijn de voorpootjes. Het is voor mij moeilijk omdat het roze lint ervoor zit.
Er zijn ook verschillende lichtinvallen (achterpoten: roos,blauw,geel lichtinval), maar da heb ik zo minimaal mogelijk gehouden. Ik wou meer een echte panda, ipv een plastieken die licht reflecteerd.
Zn rechterachterpoot heb ik wat dichter tegen zn lijfje gezet, ook omdat ik daar te weinig detail op de foto zag, en dan ben ik tot dees resultaat gekomen.
Over het hoofd ben ik echt tevreden. Het is de eerste keer dat ik echt intensief met die mesh tool werk en ik begrijp de logica erachter niet, dus ik ben redelijk blij dat ik ongeveer hetzelfde effect heb zoals de foto
Tga mss pijn doen om kritiek te krijgen, omdat ik redelijk trots ben dat ik dit al heb bereikt
Als ge ziet dat het een jaar geleden is en dat ik toen indertijd constant zwart-wit logo'tjes moest overtekenen 
Maar alle (opbouwende) kritiek is welkom. Eveneens misschien wat informatie over hoe ik die voorpootjes beter kan verwerken en moest ge eventuele detailkes zien die ik over het hoofd heb gezien.
Dankuwel
Babs
De laatste tijd is mijn panda (zie avatar
) mijn soort van trademark, en dus wou ik die graag gebruiken voor op mijn toekomstige portfolio.Om mijn eigen kunnen maar eens te testen, besloot ik Illustrator nog eens te openen na een jaartje stilte

Dit is het origineel
Dit is het resultaat
Het enigste waar ik nog echt niet tevreden over ben zijn de voorpootjes. Het is voor mij moeilijk omdat het roze lint ervoor zit.
Er zijn ook verschillende lichtinvallen (achterpoten: roos,blauw,geel lichtinval), maar da heb ik zo minimaal mogelijk gehouden. Ik wou meer een echte panda, ipv een plastieken die licht reflecteerd.
Zn rechterachterpoot heb ik wat dichter tegen zn lijfje gezet, ook omdat ik daar te weinig detail op de foto zag, en dan ben ik tot dees resultaat gekomen.
Over het hoofd ben ik echt tevreden. Het is de eerste keer dat ik echt intensief met die mesh tool werk en ik begrijp de logica erachter niet, dus ik ben redelijk blij dat ik ongeveer hetzelfde effect heb zoals de foto

Tga mss pijn doen om kritiek te krijgen, omdat ik redelijk trots ben dat ik dit al heb bereikt
Als ge ziet dat het een jaar geleden is en dat ik toen indertijd constant zwart-wit logo'tjes moest overtekenen 
Maar alle (opbouwende) kritiek is welkom. Eveneens misschien wat informatie over hoe ik die voorpootjes beter kan verwerken en moest ge eventuele detailkes zien die ik over het hoofd heb gezien.
Dankuwel

Babs
Ik vin die keischattig.
