tinbie
Legacy Member
Ik zou graag een DKO getuigschrift behalen. Maar lijkt dit wel echt nuttig ?
Op de website van Sint Lucas Academie (<- klik) kan je kiezen voor verschillende opleidingen.
Ik heb gestudeerd aan het Viso in Mariakerke en bezit dus enkel een A2 momenteel. Ik heb daarna 3 jaar in het hoger onderwijs gesukkeld en hebt het nu opgegeven maar zou toch graag nog iets bijleren wat me zint.
Ik zou kiezen voor reclamekunst.
Zijn er mensen met ervaring in het DKO (Deeltijds Kunst Onderwijs) ?
Mensen die het zelf gedaan hebben of van horen zeggen. Mensen die een betere richting weten ? Mensen die de graad van deze richting weten in te schatten ? Is het zijn 250 euro waard ?
Alle info is welkom... de lessen starten dinsdag.
Op de website van Sint Lucas Academie (<- klik) kan je kiezen voor verschillende opleidingen.
- Modeltekenen
- Fotokunst
- Reclamekunst
- Architectuurtekenen
- Etc...
Ik heb gestudeerd aan het Viso in Mariakerke en bezit dus enkel een A2 momenteel. Ik heb daarna 3 jaar in het hoger onderwijs gesukkeld en hebt het nu opgegeven maar zou toch graag nog iets bijleren wat me zint.
Ik zou kiezen voor reclamekunst.
Zijn er mensen met ervaring in het DKO (Deeltijds Kunst Onderwijs) ?
Mensen die het zelf gedaan hebben of van horen zeggen. Mensen die een betere richting weten ? Mensen die de graad van deze richting weten in te schatten ? Is het zijn 250 euro waard ?
Alle info is welkom... de lessen starten dinsdag.