djennick
Legacy Member
ik ben zelf maar een amateur webdesigner. daarom vroeg ik mij af of iemand mij kon helpen.
ik zou graag (in dreamweaver) in mijn site een soort van dia-presentatietje willen met fotos die dan de hele tijd afspelen. om de 4 seconden of zo het zou een in een kader van 200x380 moeten passen.
weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt!!!
ik zou graag (in dreamweaver) in mijn site een soort van dia-presentatietje willen met fotos die dan de hele tijd afspelen. om de 4 seconden of zo het zou een in een kader van 200x380 moeten passen.
weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt!!!

bedankt!