Archief - HTML/JS: krijg jeroen wijering's imagerotator script niet aan de praat.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoBalT

Legacy Member
http://www.jeroenwijering.com/?page=wizard&example=51 dit script krijg ik niet 100%
aan de praat.

Dit is de code op men index:
HTML:
<embed 
src="imagerotator.swf" 
width="470" 
height="160"
allowscriptaccess="always" 
allowfullscreen="true" 
flashvars="width=470&height=160&file=/upload/imagelist.xml&transition=blocks" 
/>
en dit is de code in mijn imagelist.xml
Code:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<playlist version="1" xmlns="[URL]http://xspf.org/ns/0/[/URL]">
 <trackList>
  <track>
   <title>Beijing goes wild</title>
   <creator>Jeroen Wijering</creator>
   <location>http://www.kevininscoe.com/pub/lol.jpg</location>
   <info>http://www.jeroenwijering.com</info>
  </track>
  <track>
   <title>beijing powns yu</title>
   <creator>Jeroen Wijering</creator>
   <location>http://www.kevininscoe.com/pub/lol.jpg</location>
   <info>http://www.jeroenwijering.com</info>
  </track>
  <track>
   <title>ola lalalaaa</title>
   <creator>Jeroen Wijering</creator>
   <location>http://www.kevininscoe.com/pub/lol.jpg</location>
   <info>http://www.jeroenwijering.com</info>
  </track>
 </trackList>
</playlist>
of location nu een link is naar een jpg of een link naar één in men eigen map het blijft het zelfste. ik krijg wel de info te zien en ik kan scrollen tussen de "afbeeldingen" alleen laad hij de afbeeldingen niet. en blijf je da loading tekentje zien. Maar je ziet wel altijd de info die ikerbij gezet heb wel staan.

Wat is er fout?

CoBalT

Legacy Member
weet echt niemand waar de fout zit? heb dit namelijk zeer dringend nodig:(
is voor site die morgen moet af zijn en zonder dit kan ik niet door doen:(

RpR

Legacy Member
Ik gok dat je voor de afbeelding geen urls kunt gebruiken. Maar dat je de files relatief moet benaderen.
Vb
imagerotator.swf staan in de map
swf

in die map swf zit een map fotos.
Dan moet de link foto/eerstefoto.jpg gebruiken.

Eigelijk juist zoals html als je geen url's gebruikt.

CoBalT

Legacy Member
zoals in men eerste postje
of location nu een link is naar een jpg (internet) of een link naar één in men eigen map het blijft het zelfste.
dat blijft juist het zelfste.
toch bedankt:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan