SamVSB
Legacy Member
Ik heb nu een website opgebouwd met de verschillende pagina's, maar ik wil ondereen een muziekspelertje (dat ik ondertussen al heb).
Vanaf dat ik op een andere pagina klik, begint dat opnieuw en dat zou juist moeten doorlopen anders is het natuurlijk zeer storend.
Wat kan ik doen, mijn enigste optie die ik niet ken is om de hele site in een een i-frame te plaatsen en het spelertje erbuiten.
Is dat de juiste of wat zouden jullie doen?
Grs Sam
Vanaf dat ik op een andere pagina klik, begint dat opnieuw en dat zou juist moeten doorlopen anders is het natuurlijk zeer storend.
Wat kan ik doen, mijn enigste optie die ik niet ken is om de hele site in een een i-frame te plaatsen en het spelertje erbuiten.
Is dat de juiste of wat zouden jullie doen?
Grs Sam
