KaTaBy
Legacy Member
Ieps
dees is misschien een heel domme vraag maar af en toe / regelmatig, zie je op websites als clubbrugge en dergelijke de nieuwsposts verschijnen, in een tabel. Wat niet meer dan normaal is. Maar meer concreet, hier zijn de tabellen grafisch veel mooier (lees mooi kleurtje en vooral: afgeronde rechthoeken) Ik heb geen idee hoe je dit moet maken.
Is dit gewon via , ik zeg maar iets: photoshop of dergeljke en dan gewoon invoegen in dreamweaver of dergelijk programa? of kan zo een tabel layout rechtstreeks in de WYSWYG editor worden aangemaakt?
groetjes
dees is misschien een heel domme vraag maar af en toe / regelmatig, zie je op websites als clubbrugge en dergelijke de nieuwsposts verschijnen, in een tabel. Wat niet meer dan normaal is. Maar meer concreet, hier zijn de tabellen grafisch veel mooier (lees mooi kleurtje en vooral: afgeronde rechthoeken) Ik heb geen idee hoe je dit moet maken.
Is dit gewon via , ik zeg maar iets: photoshop of dergeljke en dan gewoon invoegen in dreamweaver of dergelijk programa? of kan zo een tabel layout rechtstreeks in de WYSWYG editor worden aangemaakt?
groetjes