GADGET
Legacy Member
Ik heb in photoshop iets gemaakt en dan voor web gesaved etc,
maar nu zou ik da graag nog gecentreerd krijgen, zowel verticaal als horizontaal.
Ik heb al wa gezocht en dacht het gevonden te hebben met die margins, maar op een andere resolutie staat dat dan weer niet gecentreerd
ad:
http://www.quercustuinen.be
bedankt
maar nu zou ik da graag nog gecentreerd krijgen, zowel verticaal als horizontaal.
Ik heb al wa gezocht en dacht het gevonden te hebben met die margins, maar op een andere resolutie staat dat dan weer niet gecentreerd
ad: http://www.quercustuinen.be
bedankt


