f@t_b@$t@rd
Legacy Member
hallo, mijn vriend en ik hebben in mijn vrije tijd een website gemaakt voor een bedrijf en dit was allemaal in orde, maar we hebben nu een probleempje, wanneer we de website (via filezilla) hebben online gezet, was er iets mis met het logo dat we bovenaan de pagina hadden, het verschijnt gewoonweg niet.
Dit is de website: http://www.valueoptimization.com
Mijn vriend heeft dezelfde dingen op zijn eigen site gezet en hier werkte het allemaal perfect: http://www.dd-lan.be/ivo
Weten jullie soms waaraan dit kan liggen?
Vriendelijke groeten.
Dit is de website: http://www.valueoptimization.com
Mijn vriend heeft dezelfde dingen op zijn eigen site gezet en hier werkte het allemaal perfect: http://www.dd-lan.be/ivo
Weten jullie soms waaraan dit kan liggen?
Vriendelijke groeten.
. Upload is onder andere naam en rename dan


