FROSTiON
Legacy Member
Hallo allen,
Momenteel ben ik een site aan het opzetten in mijn vrije tijd, maar er is eigenlijk een eigenaardig probleem dat ik maar niet opgelost krijg.
Wanneer men in HTML deze code ingeeft
zou het toch moeten zijn dat er dan FROSTiON in de bovenbalk moet verschijnen. Maar het wil maar niet lukken... Er blijft steeds de link van de site zelf staan nl www.frostion.be.
Is er iemand die hier raad mee weet?
Alvast bedankt voor de antwoorden
GRTZ
Momenteel ben ik een site aan het opzetten in mijn vrije tijd, maar er is eigenlijk een eigenaardig probleem dat ik maar niet opgelost krijg.
Wanneer men in HTML deze code ingeeft
Code:
<html>
<head>
<title>FROSTiON</title>
</head>
....
Is er iemand die hier raad mee weet?
Alvast bedankt voor de antwoorden
GRTZ
.
