Archief - HTML: table: font te groot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IcefoxXx

Legacy Member
Het zit zo: hier
Zie je dat in de table de text veel groter is dan de hallo die ik als vb eronder geplaats heb.

Hoe moet ik zorgen dat de inhoud van de table even groot is als de hallo?
En hoe zorg ik dat de table zo lang is als het lijstje met vakken op de horizontale nav?

IcefoxXx

Legacy Member
Ok, thx.

Toevallig geen idee hoe ik mijn cgi script moet laten werken op het contact gedeelte?
Ik denk dat ik die dingen doe van op die belgacom site, maar het lukt toch niet...

RVL zei een paar dingen die ik moest doen, maar het lukt nog niet, wat doe ik mis?

Jerre Muesli

Legacy Member
HTML:
<form method="post" action="mailto:uw mail adres" enctype="text/plain">
Voornaam: <input type="text" name="firstname"><br>
E-mail adres: <input type="text" name="e-mail"><br>
<textarea rows="10" cols="30" name="commentaar">Typ hier je commentaar.</textarea><br>
<input type="submit" value="Verstuur">
</form>

wrom met dat cgi script btw? t'is toch niet alsof je een nieuwsbrief-lijst wil ?

IcefoxXx

Legacy Member
x4xk3 zei:
HTML:
<form method="post" action="mailto:uw mail adres" enctype="text/plain">
Voornaam: <input type="text" name="firstname"><br>
E-mail adres: <input type="text" name="e-mail"><br>
<textarea rows="10" cols="30" name="commentaar">Typ hier je commentaar.</textarea><br>
<input type="submit" value="Verstuur">
</form>

wrom met dat cgi script btw? t'is toch niet alsof je een nieuwsbrief-lijst wil ?

Tis omda mijn medeleerlingen via dat commentaar enzo kunnen doorsturen, of ideetjes enzo:)

Van dat script dat jij geeft: het is een zeer goed, maar de bedoeling van dat script dat ik gebruikte, was dat dat outlook of thunderbird venster er niet meer komt; dat het gewoon verzonden werd. Daarna word je dan geredirect naar mijn contactredirect pagina

Jerre Muesli

Legacy Member
Aah, excuus. en met action="http://users.skynet.be/cgi-bin/formd.cgi" ? Werkt dat niet ?

IcefoxXx

Legacy Member
Moet ik dan ook die text: enctype weg doen?

edit: als ik na die enctype enzo, maar nog bovenaan mijn form, die ding van gij derbijsteek, dan opent ie nog altijd een nieuw venster ...

BtW: ge moet geen sorry zeggen oor :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan