Archief - HTML: Tabel hoogte van cel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[f8]-[Iwan]

Legacy Member
Ik heb een probleem met volgende code, ik wil de volgende hoogtes:
lb: 15px
rb: 15 px
lbo: 115px
rbo: 115px
Inhoud: 100%
l: 100%
r: 100%
lo: 17px
o: 17px
ro: 17px

Probleem: lbo en rbo worden niet op 115px gezet

HTML:
<table style="font-family: verdana 6pt; color: #FFFFFF" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
	<td height="15" width="20" bgcolor="#222222">lb</td>
	<td height="15" width="200" bgcolor="#222222">b</td>
	<td height="15" width="20" bgcolor="#222222">rb</td>
</tr>
<tr>
	<td height="115" bgcolor="#444444" valign="top">lbo</td>
	<td width="200" rowspan="2" bgcolor="#FF0000" valign="top">
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	<p>Inhoud</p>
	</td>
	<td height="115" bgcolor="#444444" valign="top">rbo</td>
</tr>
<tr>
	<td bgcolor="#666666" valign="top">l</td>
	<td bgcolor="#666666" valign="top">r</td>
</tr>
<tr>
	<td height="17" bgcolor="#888888">lo</td>
	<td height="17" bgcolor="#888888">o</td>
	<td height="17" bgcolor="#888888">ro</td>
</tr>
</table>

kajakske

Legacy Member
Da is omdat ge teveel <p>Inhoud</p> staan hebt ...

Die gaat automagisch groter nemen als uwen content der nie in past.

[f8]-[Iwan]

Legacy Member
kajakske zei:
Da is omdat ge teveel <p>Inhoud</p> staan hebt ...

Die gaat automagisch groter nemen als uwen content der nie in past.

Lees aub de post eerst vooralleer te antwoorden:
De inhoud moet 100% zijn dus ongeacht hoeveel paragraphs erin staan.

Waar zitten die pixelfreaks hier die me al zoveel uit de nood geholpen hebben?

Mr.Alien

Legacy Member
Uw code is juist. In een echte browser zoals Firefox word dit weergegeven zoals jij dit wilt. IE daarentegen is een prehistorishe browser en kan niet goed overweg met die rowspan en de ingestelde hoogtes daarvan. Heb degelijk problemen ook al gehad en zelf nog veel erger (waar IE zelfs niet kon tellen :p ). Je kan dit best oplossen door die rowspan weg te laten en dus gewoon een 3x3 cell tabel te maken. In de linker en rechter kant kan je dan een 2de tabel nestelen om het gewenste effect te krijgen als er geen andere manier is om het gewenste resultaat te krijgen.

[f8]-[Iwan]

Legacy Member
Zal het maandag es proberen, begrijp wat je bedoelt maar ik denk dat ik dan op een nieuw probleem zal stuiten want ik zet een background voor die linker en rechter cel van 115px.

To be continued...

[f8]-[Iwan]

Legacy Member
Is ok, heb jouw oplossing gebruikt 3x3 met geneste tabel. Thnx!
Closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan