Crazy_Talk
Legacy Member
Hallo, ik heb een eigen site gemaakt met frontpage (2003) op mn vorige pc.
Nu heb ik een Vista x64 gekocht samen met een nieuwe pc, nieuwe modem, alles nieuw. Nu wil ik een aanpassing doen aan mn site, alles loopt prima.
Tot op het moment dat ik hem wil publishen met de frontpage publish mogelijkheid. Het volgende komt ongeveer in beeld wanneer ik de bronsite (http://users.skynet.be/...) wil ingeven. (na nog geen seconde)
Ofwel is er iets mis met skynet ofwel ondersteunt et geen frontpage ofwel is er iets met je proxy server. Het is wsl de proxy want ik kon alles goed doen met mn vorig systeem en het komt direct in beeld...
Hoe kan ik dit nu oplossen?
Dank
Nu heb ik een Vista x64 gekocht samen met een nieuwe pc, nieuwe modem, alles nieuw. Nu wil ik een aanpassing doen aan mn site, alles loopt prima.
Tot op het moment dat ik hem wil publishen met de frontpage publish mogelijkheid. Het volgende komt ongeveer in beeld wanneer ik de bronsite (http://users.skynet.be/...) wil ingeven. (na nog geen seconde)
Ofwel is er iets mis met skynet ofwel ondersteunt et geen frontpage ofwel is er iets met je proxy server. Het is wsl de proxy want ik kon alles goed doen met mn vorig systeem en het komt direct in beeld...
Hoe kan ik dit nu oplossen?
Dank
