Nightmare`
Legacy Member
Mijn site
Kben sinds 3dagen terug begonnen met wat html uit te proberen, photoshop enzo. Site under construction dus.
Genoeg gezeverd.
Als ge op Gamer klikt gade zone speciale verticale scroll balk zien.
Nu als ge op Music klikt, krijgt ge zone lelijke standaard scroll balk.
Kzou dieje standaard graag willen veranderen naar dieje bij music, nu, ik vind niet hoe.
Zou iem me soms even willen helpen (bron checken ofzo,dunno).
Spijt me , maar egt, ik ben net begonnen.
Kben sinds 3dagen terug begonnen met wat html uit te proberen, photoshop enzo. Site under construction dus.
Genoeg gezeverd.
Als ge op Gamer klikt gade zone speciale verticale scroll balk zien.
Nu als ge op Music klikt, krijgt ge zone lelijke standaard scroll balk.
Kzou dieje standaard graag willen veranderen naar dieje bij music, nu, ik vind niet hoe.
Zou iem me soms even willen helpen (bron checken ofzo,dunno).
Spijt me , maar egt, ik ben net begonnen.

