EA lover
Legacy Member
Een vriend van mij had een nieuwe menubalk gemaakt voor zijn site en dit is er de versie van (maar zonder tekst enzo, alleen de menubalk):
http://users.skynet.be/13forever/
Nu zie je die menubalk in een resolutie van 1024*768 mooi in het midden staat, op de juiste plaats maar als je je resolutie naar bv. 1280*1024 verandert dan verplaatst die menubalk zich helemaal naar links en staat die niet meer mooi in het midden.
Weet er iemand hoe ik dat probleem kan oplossen?
http://users.skynet.be/13forever/
Nu zie je die menubalk in een resolutie van 1024*768 mooi in het midden staat, op de juiste plaats maar als je je resolutie naar bv. 1280*1024 verandert dan verplaatst die menubalk zich helemaal naar links en staat die niet meer mooi in het midden.
Weet er iemand hoe ik dat probleem kan oplossen?