Stevitski
Legacy Member
Yeps,
Ik ben bezig aan deze website NSE Ik heb een layout gemaakt en dan in het midden een iframe gemaakt. Als je op de links klikt dan zieje dat mijn frame gewoon stopt, maar er is nog meer tekst
. Ik heb scrolling afgezet omdat ik dat niet mooi vind... (link vandaag)
Nu ik heb height al op verschillende manieren gezet, op AUTO - 100 - 100%, .. Niets blijkt er te lukken. En wanneer ik de site bekijk in firefox kan ik helemaal de tekst nie naar beneden krijgen :doh:.
<iframe name="mainframe" FRAMEBORDER="0" WIDTH="100%" HEIGHT="100%" SCROLLING="no" ALIGN="top"></iframe>
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik ben bezig aan deze website NSE Ik heb een layout gemaakt en dan in het midden een iframe gemaakt. Als je op de links klikt dan zieje dat mijn frame gewoon stopt, maar er is nog meer tekst
. Ik heb scrolling afgezet omdat ik dat niet mooi vind... (link vandaag)Nu ik heb height al op verschillende manieren gezet, op AUTO - 100 - 100%, .. Niets blijkt er te lukken. En wanneer ik de site bekijk in firefox kan ik helemaal de tekst nie naar beneden krijgen :doh:.
<iframe name="mainframe" FRAMEBORDER="0" WIDTH="100%" HEIGHT="100%" SCROLLING="no" ALIGN="top"></iframe>
Kan iemand mij hierbij helpen?

. Het kan inderdaad met een javascriptje maar is nogal omslachtig. De meesten gebruiken php includes of je kan ook gewoon je design altijd in elke file steken en met tables of divs werken.