yannick
Legacy Member
Ik heb 2 beginners vraagjes.
A.Ik vroeg me af wat een makkelijke manier is om u tabellen te vergroten van
een page die je hebt ontworpen in photoshop(bijvoorbeeld een tabel waar
tekst in moett komen.
Ik heb al door dat je een klein deel van u background moet
croppen en opslagen(photoshop). Deze image gebruik je dan als background
in dreamweaver (dan zet je repeat-x of y). Maar als ik dan de tabel wil
vergroten is ook al de rest naar de knoppen (kheb het ng ni kunnen testen
op deze manier,maar heb het wel getest zonder de crop image en toen ging
het niet zo goed).
B.Ik gebruik nu Iframes, maar ik vind dit lelijk want dan komen die sliders er op.
Wat is volgens jullie de beste manier om bijvoorbeeld een link te openen op
pagina te openen:
1- Iframes gebruiken
2- 2de venster met zelfde layout maar andere inhoud (die van de link dus).
Alvast bedankt
grtz
A.Ik vroeg me af wat een makkelijke manier is om u tabellen te vergroten van
een page die je hebt ontworpen in photoshop(bijvoorbeeld een tabel waar
tekst in moett komen.
Ik heb al door dat je een klein deel van u background moet
croppen en opslagen(photoshop). Deze image gebruik je dan als background
in dreamweaver (dan zet je repeat-x of y). Maar als ik dan de tabel wil
vergroten is ook al de rest naar de knoppen (kheb het ng ni kunnen testen
op deze manier,maar heb het wel getest zonder de crop image en toen ging
het niet zo goed).
B.Ik gebruik nu Iframes, maar ik vind dit lelijk want dan komen die sliders er op.
Wat is volgens jullie de beste manier om bijvoorbeeld een link te openen op
pagina te openen:
1- Iframes gebruiken
2- 2de venster met zelfde layout maar andere inhoud (die van de link dus).
Alvast bedankt
grtz
.