Disa
Legacy Member
Allereerst mijn excuses voor de prefix, aangezien ik niet echt zeker was heb ik ze maar beide genomen.
Ik heb een probleempje met het weergeven van mijn site in Opera. IE & FireFox geven de site beide goed weer, Opera eigenlijk ook maar hij plaatst geen scrollbar wanneer die nodig is. Ik heb ff gegoogled en blijkbaar gebeurt dit nog. Meestal geven ze iets aan van CTRL+F7, maar die werkt dus niet. Ligt dit aan "mijn site" of aan opera (wat ik nogal betwijfel).
Thx,
Disa
PS: De site in kwestie is hier te vinden. (But ugly i know
)
Ik heb een probleempje met het weergeven van mijn site in Opera. IE & FireFox geven de site beide goed weer, Opera eigenlijk ook maar hij plaatst geen scrollbar wanneer die nodig is. Ik heb ff gegoogled en blijkbaar gebeurt dit nog. Meestal geven ze iets aan van CTRL+F7, maar die werkt dus niet. Ligt dit aan "mijn site" of aan opera (wat ik nogal betwijfel).
Thx,
Disa
PS: De site in kwestie is hier te vinden. (But ugly i know
)