Sprits
Legacy Member
kzit me een klein probleemke!
op mijne site heb ik een verticale scrollbar ma het probleem is da hij ook een horizontale heeft en da mag ni!
http://www.nibbler.be/main.php
het gaat dus over dienen iframe he
iemand een idee hoe ge zoiets kunt oplosse?
de site is nog in opbouw!
*edit*
kheb vernome van ne vriend da je der in FF geen probleem mee hebt!
ff screenie van hoe het bij mij is
http://www.nibbler.be/other/foutje.JPG
op mijne site heb ik een verticale scrollbar ma het probleem is da hij ook een horizontale heeft en da mag ni!
http://www.nibbler.be/main.php
het gaat dus over dienen iframe he

iemand een idee hoe ge zoiets kunt oplosse?
de site is nog in opbouw!
*edit*
kheb vernome van ne vriend da je der in FF geen probleem mee hebt!
ff screenie van hoe het bij mij is
http://www.nibbler.be/other/foutje.JPG