Firefoxbt
Legacy Member
Hey,
ben nieuw in css (juist cursus "css in 10 minuten" gelezen/geleerd en wat oefeningen gemaakt enzo) en ik vroeg me af hoe ik een onder en boven frame kan maken. Aangezien bovenaan mijn navigatiebalk moet komen. Ik vind dit namelijk mooier dan links en rechts frames... Srry indien stomme vraag en het antwoord logisch is maar zit op smallband en veel opzoeken gaat nu niet echt.
En nog een klein vraagje : Hoe maak ik gebogen frame-omlijstingen via css?
Dus niet zo'n rechthoekige navigatie maar mooi afgeronde
.
Thx,
T
ben nieuw in css (juist cursus "css in 10 minuten" gelezen/geleerd en wat oefeningen gemaakt enzo) en ik vroeg me af hoe ik een onder en boven frame kan maken. Aangezien bovenaan mijn navigatiebalk moet komen. Ik vind dit namelijk mooier dan links en rechts frames... Srry indien stomme vraag en het antwoord logisch is maar zit op smallband en veel opzoeken gaat nu niet echt.
En nog een klein vraagje : Hoe maak ik gebogen frame-omlijstingen via css?
Dus niet zo'n rechthoekige navigatie maar mooi afgeronde
.Thx,
T
sorry...


: