Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joske110 zei:Samen met CSS is dat geen enkel probleem!
CSS is zelfs niet nodig maar is wel aan te raden!
Je moet hier gewoon met framekes werken!
Have fun!
sSkoEziE zei:Frames ... noooooo. Liever tabellen of divs. Eventueel maak je die layout aan in photoshop en slice je het geheel naar wens (dit doe je best als je het gele vervangt door andere afbeeldingen, het gele kan je gemakkelijker met css doen).
ad: IcefoxXx zei:Is css soms meer dan gewoon een voorgedefiniëerde layout (srr voor de wss misse woordkeuze)? Ik dacht dat dat iets was om te zorgen dat pagina's sneller geladen werden door minder html![]()
Bedoel je dan 1 grote tabel als main, met dan in de linkertabel de navigatie, bovenste de foto, en rest in grote deel?
Ik kan totaal niet met photoshop werken:doh: Ik zou graag doen, maar ik snap er eiglijk de *** vanad:
Wat is slicen?

Obliv` zei:tables worden niet meer gebruikt voor een layout te maken. Nu wordt alles in div's gestoken. Tables worden nog wel steeds gebruikt, maar enkel voor tabulaire data weer te geven.
ru`orez zei:IcefoxXx ... je bent mss wel geintresseerd enzo, maar tis toch ook ni zo moeilijk om eventjes google te raadplegen? of de volledige webmastergids op dit forum, waar onder andere instaat hoe je moet slicen enzovoort... en VEEL handige links ..