Chkotey
Legacy Member
noobvraagje:
ik heb een html-documentje en zou dat graag op mijn webspace van telenet zetten.
ik heb die webpagina omgedoopt tot index.htm, in de hoop dat die dan zou openen als men surft naar mijn webspace.
niet dus, ik krijg een index of, en kan daar op index.htm klikken. ik dacht dat je dit juist kon vermijden door mijn document index te noemen, blijkbaar niet dus.
is er hier iemand die me kan zeggen wat ik moet doen om rechtsreeks naar die pagina te gaan als men naar mijn webspace surft?
ik heb een html-documentje en zou dat graag op mijn webspace van telenet zetten.
ik heb die webpagina omgedoopt tot index.htm, in de hoop dat die dan zou openen als men surft naar mijn webspace.
niet dus, ik krijg een index of, en kan daar op index.htm klikken. ik dacht dat je dit juist kon vermijden door mijn document index te noemen, blijkbaar niet dus.
is er hier iemand die me kan zeggen wat ik moet doen om rechtsreeks naar die pagina te gaan als men naar mijn webspace surft?
