infeKted
Legacy Member
Hallo,
Ik ben hier bezig met een menu te maken in een website. Nu staat dit menu schuin en zie ik geen andere mogelijkheid dan dit op te lossen met hotspots. Mijn probleem is nu (in Internet Explorer), wanneer ik klik op een link komt er een klein blauw lijntje rond. Hoe kan ik dit wegkrijgen? Weet iemand misschien een alternatieve oplossing om een menu zo schuin te maken?
Website: http://www.junglefever.be/v2/
Alvast bedankt!
infeKted
Ik ben hier bezig met een menu te maken in een website. Nu staat dit menu schuin en zie ik geen andere mogelijkheid dan dit op te lossen met hotspots. Mijn probleem is nu (in Internet Explorer), wanneer ik klik op een link komt er een klein blauw lijntje rond. Hoe kan ik dit wegkrijgen? Weet iemand misschien een alternatieve oplossing om een menu zo schuin te maken?
Website: http://www.junglefever.be/v2/
Alvast bedankt!
infeKted
(met html/css toch..)
