Nightmare`
Legacy Member
Ik heb een tabel gemaakt , eig geript van ergens anders maarkom
.
Nu ksnap wel al wa van html, maar kben der nog ni zo heel goe in, editten enzo kannek wel maar eigen creativiteit en opstarten ontbreekt.
Nu, 2 THE point.
Mijn tabel die links en rechts niet gelijk is
Tabel zoals het hoort
Ik vind niet hoe ik bij mijn tabel die line-up tabel links en rechts evengroot maak. Kan iem mij soms ff helpen, kdenk niet dat dat zo heel moeilijk is? Zo leer ik ook weer eens bij. Moest je nog nuttige tips voor mijn tabel hebben, tell me plz
Dank bij voorbaat, sorry voor de last.
Khoop dat mijn prefix beetje juist is?
.Nu ksnap wel al wa van html, maar kben der nog ni zo heel goe in, editten enzo kannek wel maar eigen creativiteit en opstarten ontbreekt.
Nu, 2 THE point.
Mijn tabel die links en rechts niet gelijk is
Tabel zoals het hoort
Ik vind niet hoe ik bij mijn tabel die line-up tabel links en rechts evengroot maak. Kan iem mij soms ff helpen, kdenk niet dat dat zo heel moeilijk is? Zo leer ik ook weer eens bij. Moest je nog nuttige tips voor mijn tabel hebben, tell me plz
Dank bij voorbaat, sorry voor de last.
Khoop dat mijn prefix beetje juist is?