Hello,
Op mijn servers draait plesk software. Maar als ik een mail wil toevoegen zegt ie dat dit niet mogelijk is enzo. En als ik mijn index.html file upload krijg ik altijd weer die oude basis Index.html te zien. Het is alsof ik niet kan uploaden.
Kan iemand mij helpen?