Jayvie
Legacy Member
Hey,
voor mijn stage moet ik met Joomla een site maken. Ik was zo een beetje verplicht om bij cheapass.be een domein te registrere dus ja.
Dus, Joomla geïnstalleerd, geen probleem.
Nu had ik graag een module geïnstalleerd voor files te uploaden etc etc...
Beetje gezegd, en Docman gevonden. Gedownload, en wille installere.
Een error over Xml etc. Een beke daarover gezocht, blijkt da het door de safe mode komt, die "on" staat (regelt cheapass). Naar gemaild, maar ze wille em ni verandere.
Nog wa gegoogled en ne safemode patchgevonden. En nog steeds krijg ik een error => Cannot upload to /media folder. ofzo
Der is me al aangerade de php.ini te verandere, maar da gaat niet want die is verborge door men provider.
Iemand enige oplossing?
Manueel uploaden is geen oplossing want da gaat niet met bepaalde componenten en modules. (zoals Docman)
voor mijn stage moet ik met Joomla een site maken. Ik was zo een beetje verplicht om bij cheapass.be een domein te registrere dus ja.
Dus, Joomla geïnstalleerd, geen probleem.
Nu had ik graag een module geïnstalleerd voor files te uploaden etc etc...
Beetje gezegd, en Docman gevonden. Gedownload, en wille installere.
Een error over Xml etc. Een beke daarover gezocht, blijkt da het door de safe mode komt, die "on" staat (regelt cheapass). Naar gemaild, maar ze wille em ni verandere.
Nog wa gegoogled en ne safemode patchgevonden. En nog steeds krijg ik een error => Cannot upload to /media folder. ofzo
Der is me al aangerade de php.ini te verandere, maar da gaat niet want die is verborge door men provider.
Iemand enige oplossing?
Manueel uploaden is geen oplossing want da gaat niet met bepaalde componenten en modules. (zoals Docman)
