Archief - Hoe je netlog hoog bij google hits krijgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flare'

Legacy Member
Hey

ik ben organisator van een party in Leuven en daarvoor hebben wij een netlog gemaakt. Probleem is echter wanneer men deze intikt op google dat we niet te vinden zijn... Nu ik ken hier weinig van dus daarom vraag ik het hier. Weet iemand beste manier om hoog te geraken op google met een Netlog? Misschien ligt dit anders als bij gewone sites, maar hopelijk kunnen jullie helpen.

Fiesta Re:loaded op Netlog (naam in 'Fiesta Reloaded' veranderen maakte trouwens geen verschil op google), is betreffende netlog trouwens, misschien dat je dan eens kan zien wat ik mis doe.. Indien dit hier niet mag staan wegens reclame (wat niet bedoeling is) wil ik het gerust uit topic halen trouwens.

Groeten

Flare

edit: topic titel is misschien wat onduidelijk, sorry :p het is nog vroeg hehe.

TiZon

Legacy Member
Als je regelmatig post op 9L kan je hem al in je Sig zetten, dat doet ook al veel :)
En voor de rest zoveel mogelijk links vast krijgen :)

Karre

Legacy Member
TiZon zei:
Als je regelmatig post op 9L kan je hem al in je Sig zetten, dat doet ook al veel :)
En voor de rest zoveel mogelijk links vast krijgen :)

Maakt toch niet veel uit of hij al dan niet veel post? Meerdere links op éénzelfde website tellen toch maar als één backlink? In elk geval, zet hem in het vet of cursief dan, telt als een dubbele backlink dan dacht ik. En 9lives.be heeft een PR 6 dus ja :p.

Novaweb

Legacy Member
Als je daadwerkelijk bezoekers wil via google, kan je best hier maar 1 link plaatsen.

Echter als je bezoekers van 9lives wil , raad ik je aan om deze in je handtekening te zetten !

Ik krijg dagelijks 500 bezoekers van 9lives op mijn websites. Ik raad je aan om dit ook eens even te doen.

Dennis

RemcoB

Legacy Member
gewoon bij evenements zetten, en op 9lives mensen zoeken die dat ook op hun profiel willen zetten dan. Iedereen heeft tegenwoordig wel netlog. En ook op vele andere populaire sites dit promoten. ( facebook nvdr. )

Gamefactor

Legacy Member
Niet vergeten hem bij google ook zelf in te voeren, je hebt ergens een optie om een website toe te voegen aan google, dit kan hoogst waarschijnlijk het proces een beetje versnellen.

Verder veel links plaatsen op andere sites zoals eerder vermeld in andere replys.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan