Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
wartaal zei:Voor fuifen gebruik ik altijd iets van deze instellingen:
Diafragma: F/4.0 tot F/5.6
ISO: 400
Sluiter: 1/4s - 1/7s
Flitser: 2e gordijn
Al hangt het er natuurlijk ook vanaf, als ik een overzichtsfoto wil, zullen de instellingen anders liggen. Ik zou zeggen, neem eerst een paar testfoto's en experimenteer dan wat.
Ik gebruik wel een externe flitser, maar met een interne moet het ook wel te doen zijn.
punkrockdude zei:op 1/4s kan je toch nooit uit de hand een scherpe foto maken? zelfs al is je hand zéér stabiel, die mensen zijn dat niet...
wartaal zei:
TiZon zei:Kan je van deze eens het diafragma/ISO geven?
