Archief - Foto huwelijk 50jaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Ik heb hulp nodig van iemand die goed is met photoshop, want ik bek er niet veel van.

Onderaan deze topic vind je een foto die wat bewerkt zou moeten worden.
Het is de bedoeling dat hij in een soort uitsparing van een spiegel komt.

Op die spiegel komen dan hun namen gegraveerd en de foto komt in die spiegel te zitten.

De spiegel is zowat in oude stijl, dus het liefst zou de foto een sepia-tint moeten krijgen.

Wil er iemand zo goed zijn die foto te bewerken zodat hij geschikt is om in die spiegel te steken?

Langs de linkerkant moet er wel wat afgedaan worden want ze staan langs rechts op de foto :)

Ik had gedacht van de achtergrond "onscherp" te maken zodat ze er beter uitkomen.

Maar de experts weten misschien een heel andere raad ermee.

De foto vind je HIER

Het is geen digitale foto, maar een gescande foto van een 15-tal jaar geleden dus de kwaliteit is niet 100%

Alvast Bedankt !!

*edit*

Dit is hetgeen ik ervan heb kunnen maken, maar ik ben er niet tevreden over : CLICK

Matt.

Legacy Member
't Is nie simpel ook eh. 'k Denk da het nie veel beter zal worden aangezien de foto geen zo'n goe kwaliteit is...

Typhon`

Legacy Member
Welja, de fotokwaliteit van het origineel is héél laag, waardoor je er niet veel met kunt doen. (de krassen zijn nog niks, tis vooral de onscherpte en het is echt geen goede foto fotografisch gezien).
Bij uw versie is het precies of de heer een onderbroek boven zijn tshirt aanheeft :). En motion blur is niet echt de way to go, indien je wat dingen waziger wilt maken is de blur tool of gewone blur een oplossing.

Blue-Bora

Legacy Member
Kweet het dat het geen goede kwaliteit is :(

Ik heb hem al op hoge resolutie ingescanned, maar dan nog.....

Moest er nog iemand iets mee kunnen aanvangen dan zie ik het wel, en anders zal het mijn versie worden he :)

Blue-Bora

Legacy Member
deathsythe zei:
kheb er eentje gemaakt, ff aant uploaden, (kben geen pro, maar je zult het hier mee moeten stellen ;p )

aub, als je het leuk vind laat mij iets weten :)

http://img147.imageshack.us/img147/3708/requestbewerkcopyxx0.jpg

(edit, ik heb de vingers van mevrouw bij nader inzien iets teveel geblurred, maar ik zal dat aanpassen, maar ik heb atm niet veel tijd meer :) )

Hey,

Dat is in elk geval al een PAK beter dat hetgeen ik in elkaar heb gestoken.

Ik vind het dus idd wel geslaagd !

Zou je de niet verkleinde versie willen doormailen aub naar evo9 AT belgianevo.be

Thanks !

Jonathan

Legacy Member
Moest ik u zijn zou ik mijn email adres een beetje sensureren zodat je geen spam krijgt ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Ik kan niet meer editten :)

Als er een mod dit toevallig ziet, die mag het adres altijd aanpassen hoor ;)

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan