sincere
Legacy Member
Heb heel weinig ervaring met het maken van websites en dergelijke. Nu een website is al aardig wat gelukt maar nu wil ik dus een forum maken. Het moet gewoon dienen om met kamaraden te posten dus simpel eigenlijk. Heb over phpbb2 gelezen en wou dit eens proberen.
Op de website heb ik de laatste versie gedownload. Heb de bestanden unzipped en geupload naar mijn gratis webruimte. Er staat nu een mapje met de naam phpbb2 op mijn webruimte.
Normaal gezien volgens de site van phpbb2 zou er nu een instalatie moeten verschijnen als ik naar mijn site surf maar dit is niet het geval. Ik krijg het scherm van site under construction zoals wanneer er nog niks opstaat. \
Wat doe ik fout? Heb ik nog bijkomende programmas nodig om deze forum te laten werken? Alle info is welkom.
Op de website heb ik de laatste versie gedownload. Heb de bestanden unzipped en geupload naar mijn gratis webruimte. Er staat nu een mapje met de naam phpbb2 op mijn webruimte.
Normaal gezien volgens de site van phpbb2 zou er nu een instalatie moeten verschijnen als ik naar mijn site surf maar dit is niet het geval. Ik krijg het scherm van site under construction zoals wanneer er nog niks opstaat. \
Wat doe ik fout? Heb ik nog bijkomende programmas nodig om deze forum te laten werken? Alle info is welkom.
