j design
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik ben aan het testen met illustrator waar ik de font soda gebruik
Soda Font | dafont.com
Nu als ik wil opslaan krijg ik een foutmelding.
De beveiliging van de font naar t schijnt..
Hoe kan ik deze opheffen?
Mvg J
Ik ben aan het testen met illustrator waar ik de font soda gebruik
Soda Font | dafont.com
Nu als ik wil opslaan krijg ik een foutmelding.
De beveiliging van de font naar t schijnt..
Hoe kan ik deze opheffen?
Mvg J