Wilms Designs
Legacy Member
heyhey,
lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb.
Ik ben recentelijk samen met een maat, beiden zitten we in ons masterjaar op Sint-Lucas Antwerpen, een t-shirtlabel begonnen.
Onze website hebben we gemaakt in Magento.
Nu vroegen we ons af of de bruikbaarheid van de site in orde is.
Commentaar op de lay-out is natuurlijk ook altijd welkom.
link: FlyFly
Alvast bedankt!
Dennis
lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb.
Ik ben recentelijk samen met een maat, beiden zitten we in ons masterjaar op Sint-Lucas Antwerpen, een t-shirtlabel begonnen.
Onze website hebben we gemaakt in Magento.
Nu vroegen we ons af of de bruikbaarheid van de site in orde is.
Commentaar op de lay-out is natuurlijk ook altijd welkom.
link: FlyFly
Alvast bedankt!
Dennis

.