Archief - Flyer voetbalstage!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

berNd-

Legacy Member
Goede avond :)

Ik ben nog eens terug met een flyerke voor mijn pa z'n voetbalstage! (m'n vorige thread is weg dus maak ik maar even een nieuwe ;))

Je kan hem via rapidshare afhalen: RapidShare: Easy Filehosting

Ik had nog wat vraagjes:

- de afbeelding links boven was een silhouette van een voetballer (die was volledig zwart), ik heb deze dan in illustrator proberen wit te maken gelijk je hem nu ziet, maar het probleem is dat die randen heel hakkelig worden.

- Ik was die flyer dus al aan het maken en toen ik hem voor de eerste keer exporteerde naar een pdf zag ik dat de kleuren echt heel anders waren dan ik ze in het programma zelf zag... hoe komt dit?

- heeft er misschien iemand deftige silhouetten van voetballers? Ik vond niet echt veel op 't internet en m'n tekenkunsten zijn ook niet echt denderend. (Het moet wel gratis zijn ^^)

- en als laatste een algemene wat kan er beter? :P


Alvast bedankt!

Bernd

LeSec

Legacy Member
Uw silhouette deftig konde doen via pentool of livetrace ofzo..

Dan enkele opmerkingen die me meteen opvallen:

- 10htot16h tekst is slecht leesbaar omdat die 10 op die bal staat
- Persoonlijk vind ik ook de letterspacing veel te groot tussen "onder leiding van Piet Daelmans"
- Niet echt consequent gebruik van lettergroottes enzo
- Nogal klassiek omgesprongen met de layout ma das persoonlijke smaak natuurlijk

Dat uw kleuren niet overeenkomen kan komen door uw kleurprofiel dat niet correct is ingesteld. Ook bij het afdrukken naar pdf moet ge de juiste instellingen gebruiken, er is hier onlangs nog een thread over geweest, ge moet maar eens kijken...

Voor de rest probeert ge erg veel informatie ook op 1 blad te krijgen, waardoor het erg onduidelijk wordt imo...

berNd-

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Dan enkele opmerkingen die me meteen opvallen:

- 10htot16h tekst is slecht leesbaar omdat die 10 op die bal staat
- Persoonlijk vind ik ook de letterspacing veel te groot tussen "onder leiding van Piet Daelmans"
- Niet echt consequent gebruik van lettergroottes enzo
- Nogal klassiek omgesprongen met de layout ma das persoonlijke smaak natuurlijk

Voor de rest probeert ge erg veel informatie ook op 1 blad te krijgen, waardoor het erg onduidelijk wordt imo...

- Ja die tekst bovenaan die moet ik nog aanpassen, ik had locatie erbij gezet en toen kwam het niet zo goed uit :(
- Zal die ook eens aanpassen en wat mee prullen!
- Ik heb eigenlijk verschillende lettertypes gebruikt om dingen in het oog te laten springen, zoals de prijs, dat is toch wel belangrijk lijkt mij zo :)

- Eigenlijk alle informatie die er nu opstaat zou er ook op moeten staan, ik heb al veel gesnoeid en het programma aan de achterkant gezet. Daarom heb ik ook zo die verschillende lettergroottes gebruikt om direct te laten opvallen waarover het gaat (prijs & inschrijven).

Zou ik in die kader boven prijs misschien ook zo 1 of 2 woorden in het groot zetten zodat ze direct zien waarover het gaat in die sectie?

En voor de rest al bedankt voor de tips :)

FreakyLeash

Legacy Member
Zoals al eerder vermeld, is die bal slecht geplaatst, ik zou die gewoon weg doen niet ?
Wat ik persoonlijk ook zou doen is meer kleur gebruiken, in de tekst of zo,
maar ik ken er niet zoveel af, dus dit is persoonlijke mening en niet echt professioneel

berNd-

Legacy Member
Heb een paar aanpassingen gemaakt:

- Spatiëring aangepast in de eerste kader
- Ondertitel aangepast zodat de foto de tekst niet hindert
- In de andere kader de kernwoorden verduidelijkt, groter lettertype + bold (om beetje consequenter te zijn t.o.v. het geheel)

RapidShare: Easy Filehosting

FreakyLeash

Legacy Member
Ik vind het al beter, alleen mis ik iets, het is zo gewoontjes/doorsnee, maar misschien is daar waar jij op doelt ?

berNd-

Legacy Member
Bwoa niet echt, ik heb hem ondertussen nog geupdate want er moesten nog enkele dingen bij staan.

Ik vind het alleen moeilijk om zoveel info toch duidelijk en overzichtelijk weer te geven... heb vanalles geprobeert maar echt goed kwam het toch niet over. Nu is het tenminste toch duidelijk hehe...

Er komt wel nog een silhouette bij normaal, ben alleen aan het prutsen met Illustrator.

Mista Molla

Legacy Member
zet da deens op een fotoupload site, veel mensen gaan hun tijd niet verspelen met te wachten op die kut rapidshare
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan