SideShow
Legacy Member
Hallo
Ik heb 2 divs die ik naast elkaar wil. In de linkse div een fotooke, in de de rechtse div tekst. Er staat dus float:left op beide. In IE werkt dat, omdat hij een wrap doet op lange zinnen. Firefox gaat blijkbaar niet wrappen en zal wachten totdat hij geen plaats meer heeft of er een <br> staat ....
Misschien niet helemaal duidelijk: maar zie mijn site:
De Rode Pomp en vergelijk IE met FF
want ik ben geen css pro. Moet ik iets doen met inline of wrap of zo ?
Ik heb 2 divs die ik naast elkaar wil. In de linkse div een fotooke, in de de rechtse div tekst. Er staat dus float:left op beide. In IE werkt dat, omdat hij een wrap doet op lange zinnen. Firefox gaat blijkbaar niet wrappen en zal wachten totdat hij geen plaats meer heeft of er een <br> staat ....
Misschien niet helemaal duidelijk: maar zie mijn site:
De Rode Pomp en vergelijk IE met FF
want ik ben geen css pro. Moet ik iets doen met inline of wrap of zo ?