ChickenTik
Legacy Member
Hey,
Ik ben momenteel bezig aan een Flex site. Ik heb mijn mail mxml file en verschillende andere mxml files (components), zoals een loginbox. Nu wil ik deze box in mijn main mxml file krijgen. Ik ben al eens gaan zoeken naar een manier om dit te doen en heb dit op de volgende manier gedaan:
Eerst aangeduidt in de application tag waar mijn components staan (dus gwn root).
dan in een hbox heb ik het volgende staan:
login_comp is de naam van mijn andere mxml file.
Nu mijn probleem: als ik naar design view ga, krijg ik deze error:
Ik kan echter het project zonder problemen runnen en de box verschijnt wel maar het is helemaal niet handig om zonder design view te werken.
Heeft iemand een oplossing hiervoor of kan ik mijn componenten ook op een andere manier integreren?
Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn. Als iets niet duidelijk is, vraag maar.
Alvast bedankt!
*edit: oplossing (eindelijk) gevonden. ik moest bij mijn tweede mxml file (component) de application tag veranderen naar TitleWindow of iets dergelijks.
Ik ben momenteel bezig aan een Flex site. Ik heb mijn mail mxml file en verschillende andere mxml files (components), zoals een loginbox. Nu wil ik deze box in mijn main mxml file krijgen. Ik ben al eens gaan zoeken naar een manier om dit te doen en heb dit op de volgende manier gedaan:
Eerst aangeduidt in de application tag waar mijn components staan (dus gwn root).
Code:
xmlns:MyComponents="*"
dan in een hbox heb ik het volgende staan:
Code:
<MyComponents:login_comp/>
login_comp is de naam van mijn andere mxml file.
Nu mijn probleem: als ik naar design view ga, krijg ik deze error:
Code:
There is an error at line 69 of your mxml document:
The "login_comp" tag has invalid syntax.
Ik kan echter het project zonder problemen runnen en de box verschijnt wel maar het is helemaal niet handig om zonder design view te werken.
Heeft iemand een oplossing hiervoor of kan ik mijn componenten ook op een andere manier integreren?
Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn. Als iets niet duidelijk is, vraag maar.
Alvast bedankt!
*edit: oplossing (eindelijk) gevonden. ik moest bij mijn tweede mxml file (component) de application tag veranderen naar TitleWindow of iets dergelijks.
