Archief - flashsite: fakefarm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spacedust

Legacy Member
Hoi,
Dit is een mini site voor onze werkjes te tonen aan de mensen.
Tell me what you guys and girls think of it.
fakefarm
Greetz

Obliv`

Legacy Member
idd, ik zie maar vier navigatie links en toch slagen jullie erin het niet overzichtelijk te houden :)

verder zou ik de '1337' toestanden achterwege laden
- blo[]g
- xxxperimental
- project$
=> komt amateuristisch over

logo mss in andere kleure proberen, roos-zwart is behoorlijk afgezaagd

voorzie ook op enkele paginas 'go back' knoppen

groeten

carhartt^-

Legacy Member
website : simpel
uw wallpapers trekken echt op niks :s
blog -> sitecheck van 1 zin
guestbook -> te veel klikken
Ik vind het logo goed :)
die "up" en "down" is vrijwel nutteloos
kleuren zijn nie goed

KaNdE

Legacy Member
sluit em al na enkele minuutjes omdat ik aan de navigatie niet aan uit kan en de kleurtjes beetje onleesbaar zijn.

tikketim

Legacy Member
na 1 volle minuut wist ik pas dat het om een portfolio gaat
mss ergens in een header zetten ofzo ?

spacedust

Legacy Member
Versta niet goed wat jullie niet aan de navigatie verstaan?
Ik zal een welkomstekst moeten maken om te verduidelijken over wat de site gaat. Althans had ik dit bij de thread gezegt.

mYsT`1

Legacy Member
'k vind hem leuk. Het heeft een beetje fasion gehalte door het logo en dat vind ik zeker niet mis... :)

Lo_fi

Legacy Member
Ik vind het niet slecht..absoluut niet zelfs. Is wel waar dat die "xxxperimental en bl[]g" storend zijn.. Maar voor de rest..Ik vond het wel leuk om even in rond te surfen en het werk te bekijken..

serial

Legacy Member
bij die wallpaper "tu me manque" ontbreekt een -s na manque :p
moet dus "tu me manques" worden :D

ach ja, kan nooit geen kwaad de spellingsridder uit te hangen :D

SyRuS.be

Legacy Member
Zou ik als leek mogen weten welk flash pixel lettertype je gebruikt hebt bij je tekst?

Trouwens de site is echt heel net, logo is best cool!

edit: is het de bedoeling dat wanneer je logo op de achtergrond komt te staan (en er content overkomt) dat de overlappende delen donkerder staan dan de rest? Vb waar de F en de a elkaar overlappen lijkt het alsof de vullingen optellen? (mischien de letters allemaal apart 15% ofzo gezet, dan staan sommige stukken 30%)

Maar is echt pietluttig foutje eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan