Noizz.be
Legacy Member
Hey
Ik ben bezig met een website te maken in flash. Ik had al een design in photoshop gemaakt, maar in flash is het beter van die vorm opnieuw te maken dan de geëxporteerde jpg van PS.
Doch heb ik in PS tekst gemaakt met een bepaalde textbreedte die breder is dan normaal. De lettertekens staan op 170% (waardoor de letter breder is dan gewoon standaard als ge het lettertype gebruikt).
Nu vraag ik mij af hoe ik dat in flash bekom of ben ik toch genoodzaakt om dat te exporten als een jpeg?
link naar file: http://raoul.locallyfunky.be/tekst.jpg
Greetz
Noizz
Ik ben bezig met een website te maken in flash. Ik had al een design in photoshop gemaakt, maar in flash is het beter van die vorm opnieuw te maken dan de geëxporteerde jpg van PS.
Doch heb ik in PS tekst gemaakt met een bepaalde textbreedte die breder is dan normaal. De lettertekens staan op 170% (waardoor de letter breder is dan gewoon standaard als ge het lettertype gebruikt).
Nu vraag ik mij af hoe ik dat in flash bekom of ben ik toch genoodzaakt om dat te exporten als een jpeg?
link naar file: http://raoul.locallyfunky.be/tekst.jpg
Greetz
Noizz