Archief - FLASH SITE: Webstekje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiet

Legacy Member
Ziet er goed uit. Dingen die mij storen:
- achtergrond van de meest rechtste balk vind ik slecht, ik denk zelfs da gewoon zwart beter is
- de overgang van de delen is te snel, als je op een deel gaat staan zou ik het iets rustiger laten overgaan
- ik heb dikwijls een handje dat op een link wijst terwijl er geen link is (denk ik toch), is dit normaal/de bedoeling?

-=EC=-Lt_Winters

Legacy Member
killer oo7 zei:
Ziet er goed uit. Dingen die mij storen:
- achtergrond van de meest rechtste balk vind ik slecht, ik denk zelfs da gewoon zwart beter is
- de overgang van de delen is te snel, als je op een deel gaat staan zou ik het iets rustiger laten overgaan
- ik heb dikwijls een handje dat op een link wijst terwijl er geen link is (denk ik toch), is dit normaal/de bedoeling?

(1) volledig mee akkoord, ben al aan het wachten op een nieuwe pic
(2) "Speed, I am speed" (lightning mcqueen)
(3) klopt, ga ik aanpassen

Xiao

Legacy Member
Vind de gradients van de knoppen niet echt geslaagd.
En dat rechtse (ik veronderstel dat het een rolluik is?) zou ik ook wat subtielere kleuren geven.

Smokyke

Legacy Member
menu items zijn lelijk. Wel leuke effecten maar iets te veel naar mijn zin. Het duurt een tijd voordat je doorhebt hoe het nu werkt.

Devastate

Legacy Member
Smokyke zei:
menu items zijn lelijk. Wel leuke effecten maar iets te veel naar mijn zin. Het duurt een tijd voordat je doorhebt hoe het nu werkt.

Inderdaad, iemand die je website bezoekt zal niet meteen die 3 bovenstukken vatten. Zo jaag je klanten weg ipv ze aan te trekken. Het is een goed idee, maar ik zou het laten vallen .. Verder is de reden dat je in flash werkt geen reden om een resem aan effecten op u bezoekers los te laten. Het mooie aan flash is als je een website kan maken welke gewoon lekker surft zonder een lawine aan effecten (bvb: dat menu - too much.).

Probeer subtieler te werken. Nevertheless, mooie poging, heeft potentie om een sterke site te worden.

yvw

Legacy Member
ik ben er geen fan van

  • het stoort me dat er 2x het woordje 'onze' in de slogan zit
  • tekst centreren is not done
  • kan evengoed zonder flash

-=EC=-Lt_Winters

Legacy Member
Heb al wat aanpassingen gedaan op basis van jullie advies.

spectrious

Legacy Member
Ik vraag me af of deze site niet beter zou geweest zijn moest het een statische xhtml/css pagina geweest zijn.

Steffo

Legacy Member
spectrious heeft gelijk..

Flash bied hier absoluut geen meerwaarde! Het geeft me zo een 1998 gevoel..

SMa

Legacy Member
Een contactpagina was ook wel leuk geweest, ipv de huidige (niet selecteerbare) contactgegevens.

Ik ga akkoord met het 1998 gevoel.. vooral het onderste menu is imo de grote schuldige. Ik ben trouwens nooit fan geweest van knoppen die lijken weg te lopen wanneer je ze wilt selecteren ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan