=(X)=RaVen=
Legacy Member
Hey iedereen,
ik ben bezig aan een websiteje in flash, alles verloopt vrij vlot, geen problemen, totdat iemand mij erop wees dat de site VRESELIJK AFSCHUWELIJK traag is op een macintosh o_0 (precies alsof de swf op 6fps speelt ofzo) terwijl het hier om verschillende MAC's gaan. (powerbook 1.5ghz, G5, ...)
Heeft iemand hier een idee omtrent, hoe dit op te lossen is ofzo
(want mijn klant gaat da wrsch niet snappen dat dat "mijn schuld" niet is.
hier is de link: (de site is nog niet af hoor)
http://www.katerineonline.be/preview/
alvast hartelijk dank.
ik ben bezig aan een websiteje in flash, alles verloopt vrij vlot, geen problemen, totdat iemand mij erop wees dat de site VRESELIJK AFSCHUWELIJK traag is op een macintosh o_0 (precies alsof de swf op 6fps speelt ofzo) terwijl het hier om verschillende MAC's gaan. (powerbook 1.5ghz, G5, ...)
Heeft iemand hier een idee omtrent, hoe dit op te lossen is ofzo

(want mijn klant gaat da wrsch niet snappen dat dat "mijn schuld" niet is.

hier is de link: (de site is nog niet af hoor)
http://www.katerineonline.be/preview/
alvast hartelijk dank.

), maar de Flash sites die we tot op heden hebben gemaakt werken met (nagenoeg) dezelfde snelheid op PC en Mac.