Ploert
Legacy Member
Hallo, ik ben bezig met een flash/php projectje waarvoor ik webruimte gekocht heb die mysql en php ondersteund.
Ik gebruik amfphp. En nu al zeggen, zolang alles lokaal staat werkt het perfect.
Maar ik heb dus al m'n bestanden geupload naar de server van m'n webruimte, ik heb ook amfphp daar gezet met m'n services. Via een sql-command heb ik mijn lokale databank gekopieert naar die op het net.
In m'n service start ik met volgende code :
PHP code:
in m'n flash files doe ik dan het volgende
ActionScript:
dit soort calls heb ik dus op meerdere plaatsen nodig voor verschillende doeleinden. Maar als ik dit online uitprobeer krijg ik :
Netconnection.Call.Prohibited
in mijn errorconsole
Ik heb al wat gezocht op google en daar vind ik veel over het oplossen van deze error via crossdomain.xml. Maar ik snap het allemaal niet zo goed.
Ik heb volgende xml aangemaakt en in de root van m'n webruimte geplaatst :
HTML code:
maar dat helpt niet. Misschien weet er iemand hier meer over? Of is dit zelfs helemaal de oplossing niet en zit het probleem elders? Alle hulp is welkom!
Als er nog informatie ontbreekt, zeg het me dan dan vervolledig ik m'n vraag.
Ik gebruik amfphp. En nu al zeggen, zolang alles lokaal staat werkt het perfect.
Maar ik heb dus al m'n bestanden geupload naar de server van m'n webruimte, ik heb ook amfphp daar gezet met m'n services. Via een sql-command heb ik mijn lokale databank gekopieert naar die op het net.
In m'n service start ik met volgende code :
PHP code:
PHP:
function Klassenaam(){
mysql_connect("localhost", "domeinnaam", "wachtwoord");
mysql_select_db("databanknaam");
}
in m'n flash files doe ik dan het volgende
ActionScript:
Code:
private var gatewayUrl:String ="http://www.simoenss.be/amfphp/gateway.php";
var nc:NetConnection = new NetConnection();
nc.connect(gatewayUrl);
nc.call("servicenaam.getSomething",new Responder(getSomethingResponder,errorHandler),argument); nc.close();
dit soort calls heb ik dus op meerdere plaatsen nodig voor verschillende doeleinden. Maar als ik dit online uitprobeer krijg ik :
Netconnection.Call.Prohibited
in mijn errorconsole
Ik heb al wat gezocht op google en daar vind ik veel over het oplossen van deze error via crossdomain.xml. Maar ik snap het allemaal niet zo goed.
Ik heb volgende xml aangemaakt en in de root van m'n webruimte geplaatst :
HTML code:
HTML:
<?xml version="1.0"?><cross-domain-policy>
<allow-access-from domain="*.simoenss.be" />
</cross-domain-policy>
maar dat helpt niet. Misschien weet er iemand hier meer over? Of is dit zelfs helemaal de oplossing niet en zit het probleem elders? Alle hulp is welkom!
Als er nog informatie ontbreekt, zeg het me dan dan vervolledig ik m'n vraag.
tring ="http://www.simoenss.be/amfphp/gateway.php";