Archief - FLASH: Hoe krijg ik daar een hyperlink op?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

2Pac2004

Legacy Member
ik doe dit met frontpage maar, als ik rechtermuisknop klik staat het er nie bij.
Kem ook al bij invoegen gekeken maar ook niet
Bij html-code heb ik zitten proberen maar weet nie goed hoe
Code:
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000" id="obj2" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" border="0" width="117" height="113">
	<param name="movie" value="LogoRockFm.swf">
	<param name="quality" value="High">
	<param name="bgcolor" value="#828282">
	<embed src="LogoRockFm.swf" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" name="obj2" width="117" height="113" quality="High" bgcolor="#828282"></object>

hier zou deze url moeten op staan www.rockfm.be

pls help

grttsss

dêsh'

Legacy Member
Code:
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" width="117" height="113">
     <param name="movie" value="LogoRockFm.swf">
     <param name="quality" value="high">
     <param name="bgcolor" value="#828282">
<embed src="LogoRockFm.swf" quality="high" bgcolor="#828282" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="117" height="113"></embed></object>
zou perfect moeten werken..

btw, uw code in Hoofd.htm is totaal fucked up, hier vind je wat meer info.

dêsh'

Legacy Member
Bekijk uw code in Hoofd.htm , tussen de <object></object> tags, en vergelijk die dan eens met die link die ik gaf van w3schools... of zet daar gewoon de volgende code:

Code:
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" width="775" height="135">
     <param name="movie" value="kop.swf">
     <param name="quality" value="high">
     <param name="bgcolor" value="#828282">
<embed src="kop.swf" quality="high" bgcolor="#828282" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="775" height="135"></embed></object>
Ik gebruik deze code altijd, mits wat extra paramters etc maar die werkt perfect. Kijk ook na of je uw Kop.swf wel upgeload hebt, want imo staat die niet online. (toch niet op de juiste plek) :unsure:

EDIT: Even verder bekeken; Kop.swf staat niet online, en die movie wordt dus niet geladen, kop.swf staat echter wel online! (Kop.swf <> kop.swf)

Nog een opmerking, al de param's die je in uw object tag zwiert, moet je ook in de embed tag zetten of ze hebben geen effect.

Al uw param's die je daar staan hebt zijn trouwens totaal overbodig.. en verkeerd gebruikt.


Zo heb je bv in de object tag staan:
Code:
<param name="Src" value="kop.swf">
en in de embed tag schrijf je dan dit:
Code:
src="test6.swf"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan