FitZ
Legacy Member
Hey,
Dacht dat ik ook maar ff enkele shots hier zou neerplaatsen. Wel al wat oudere, moet er dringend nog eens werk van maken... Het zijn er een aantal. Hopelijk kan ik hier nu af en toe ook nog eens een nieuwe bij zetten.
Foto's zijn genomen met een d50.
01.
02.
03. (deze valt precies wel wat om? Vind het origineel niet direct meer terug, when I do: update!)
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
Voila, van deze ben ik best tevreden. Maar ik ben geen fotograaf, dus tips en pointers zijn meer dan welkom
Dacht dat ik ook maar ff enkele shots hier zou neerplaatsen. Wel al wat oudere, moet er dringend nog eens werk van maken... Het zijn er een aantal. Hopelijk kan ik hier nu af en toe ook nog eens een nieuwe bij zetten.
Foto's zijn genomen met een d50.
01.
02.
03. (deze valt precies wel wat om? Vind het origineel niet direct meer terug, when I do: update!)
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
Voila, van deze ben ik best tevreden. Maar ik ben geen fotograaf, dus tips en pointers zijn meer dan welkom



. Moest ge nen urbexer zijn en ge wilt da ni kwijt np ^^.