Kvind uw kleuren tbh echt ni mooi, past totaal ni bij het bedrijf denk ik.
Ook jammer dat de letters imo te groot zijn (vooral in het menu stoort het, veel te weinig witruimte) en dat de foto's er maar zonder reden bijstaan precies.
enneuh, zeggen dat een andere site niet valid is in een andere topic terwijl uw eigen site dat ook niet is (hoewel het maar een kleine fout is) is not done

(+ uw titel is niet zichtbaar op uw .be-adres)